E-R 8.30-16.30
KONTAKT
Uudised, Inspiratsioon, Uudised ja sündmused, Teenused, Lisamaterjalid, Edulood

Eristu pakendiga

31 märts 2022 —
Trüki
4 veje til miljøvenlig emballage

Veebitellimuste arv on viimastel aastatel plahvatuslikult kasvanud ja üha enam avatakse uusi veebipoode. Tarbijate ootused on üles kruvitud ja konkurentsitihe turg teeb eristumise keeruliseks. Kauba tarnimisel tuleb arvestada nii kiire tarne, lihtsa tagastamise kui ka optimeeritud kasutajaelamusega.

Veebitellimuste arv on viimastel aastatel plahvatuslikult kasvanud ja üha enam avatakse uusi veebipoode. Tarbijate ootused on üles kruvitud ja konkurentsitihe turg teeb eristumise keeruliseks. Kauba tarnimisel tuleb arvestada nii kiire tarne, lihtsa tagastamise kui ka optimeeritud kasutajaelamusega.

1. Sobita transpordipakend tootepakendiga

Klientide hoidmiseks tuleb neile pakkuda ainulaadseid kogemusi ja elamusi. Pealetrüki abil saad oma pakendi muuta teistest eristuvaks ja ühtlasi neid ka piiramatult kohandada. Neutraalse ümbrise asemel peegeldab pakend nüüd sinu ettevõtte kaubamärki. Nii saavad kliendid kvaliteetsema ostuelamuse ja positiivse kogemuse.

73% inimestest arvab, et pakend on ostu tegemisel oluline (Packaging Innovations)

 

Karbile pealetrükki valides on kolm võimalust:

tryk2.jpg

1. Trükkimine siseküljele. Pealetrükki valides kaalub enamik ainult väliskülge, kuid tegelikult on kaks head põhjust teha see siseküljele. Esimene on üllatusmoment! Klient saab neutraalse pappkarbi, kõik on lihtne, ootused ei ole suured.

Kuid siis avatakse karp! Vastupidiselt kõikidele ootustele on seal kauni pealetrükiga kujundatud pakend

 

tryk1.jpg2. Trükkimine välisküljele. 
Kui turvalisus ei ole probleem (või on pakk muul viisil kaitstud), pakub väliskülg väärtuslikku reklaamiruumi kaubamärgi või hooajakampaaniate reklaamimiseks.

Ja tänu digitaalsele printimistehnoloogiale on seda võimalik teha väga taskukohase hinnaga. Seejuures ei pea tellima korraga suurtes kogustes pakendeid – kõik võidavad. 

tryk3.jpg3. Trükkimine siseküljele ja välisküljele. Kui eelarve lubab, on võimalik isikupäraseks teha nii sise- kui ka väliskülg.

Ühe- või kahevärviline trükk võib olla uskumatult stiilne ja tõhus, ent kui sinu kaubamärk paneb rõhku värvidele, siis tasub kaaluda värvilist trükki.

.

 


2. Suurenda nähtavust kleepsude ja siltidega

Kleepsud ja logoga sildid, personaalsed sõnumid või teated on lihtne, kiire ja soodne viis saavutada terviklik välimus kõikidel oma pakenditel. Nii suurendad oma kaubamärgi nähtavust, eristud massist ning lood äratundmisrõõmu ja ihaldusväärse mulje.

 

Kaks põhjust siltide kasutamiseks:

Trükikvaliteet on väga hea ja silt on vastupidav. Kasutatav tehnoloogia tagab suure kaitse kahjustuste eest. Seega peavad sildid vastu kriimustustele ja kulumisele ning säilitavad kauni väljanägemise pikemaks ajaks.

Sildid sobivad ideaalselt kampaaniate, hooajapakkumiste jms puhul.
Need suurendavad teie turundustegevuse mõju ja teie kaubamärk jääb klientidele meelde. Samuti võimaldavad need luua klientidele ainulaadse kogemuse
.

 

Aga kuidas on lood ümbristega?

Ümbrised on kulutõhus viis tootesarjade eristamiseks, ilma et peaksid investeerima erinevatesse pakenditesse. Samas võivad pealetrükiga ümbrised muuta tavalise pruuni pappkarbi luksuslikuks pakendiks. Mõned ettevõtted kasutavad ümbriseid lausa ühe osana tagastamisprotsessist. Klient peab ainult ümbrise ümber pöörama (seal on kirjas tagastusinfo) ja libistama selle uuesti karbi ümber – pole mingit vajadust uusi etikette välja printida.


3. Hoia oma toodet ja kliente

Parima kliendikogemuse tagamiseks ära unusta ka pakendi täitematerjali. Õige täitematerjal annab tulemuseks pakendi, mis kaitseb tooteid ja näeb ka hea välja. Väikeste ja vähempurunevate toodete korral võid kasutada näiteks kaubamärgiga sobivates või seda täiendavates värvitoonides siidpaberit – eesmärk on luua läbimõeldud ja kvaliteetne ostuelamus.

 

fyldprodukter.jpg

Paljud e-poed kasutavad mullikilet ja täitegraanuleid soodsa hinna tõttu. Ent nad unustavad, et mullikile ja täitegraanulid on mahukad materjalid, mis vajavad palju laoruumi. Samal ajal riskid tootekahjustustega ja seega ka ostuelamuse rikkumisega, mis lõppude lõpuks vähendab sinu raske töö tulemust. Selle asemel tuleks valida täitematerjal, mis põhineb sinu tootel ja ettevõtte profiilil. Kas sinu ettevõttel on keskkonnasäästlik maine? Siis peab ka pakend seda peegeldama! Vali jõupaber, paberpehmendus või muu täitematerjal, mis toetab sinu firma sõnumit.

 

 



4. Personaliseeri

Loo klientidele tavapärasest erinev elamus isiklike sõnumite, kohandatud kampaaniate, kingituste, kleepsude ja palju muuga. Pakend on sinu e-poe esimene füüsiline kohtumine kliendiga. Hoolitse siis selle eest, et teid mäletatakse!

 

Kaks põhjust lisada midagi erilist

1. Klient tunneb end erilise ja väärtustatuna ning sa suurendad võimalust, et nad pöörduvad tagasi.

2. Lood mälestusväärse ostuelamuse, mis tugevdab sinu ettevõtte kaubamärki ja suurendab toote väärtust.

 

besked.jpg



5. Ära kaota kliente keerulise tootetagastuse tõttu

Tagastuspakend on tähtis, kuid tihti tähelepanuta jäetud valdkond pakendisortimendis. Ja sellest on kahju, sest kui kliendid peavad maadlema raske ja aeganõudva tagastamisprotsessiga, ei pöördu nad suure tõenäosusega enam tagasi.

TAASSULETAVAD KOTID. Taassuletavad kotid on kahekordse kleepribaga, mis teeb tagastamise lihtsaks.

TAGASTUSKARBID. Tagastuskarpidel on eemaldatav kleepriba, mis võimaldab karpi saata kaks korda. Pakendit on lihtne avada, kerge kokku panna ja see on tänu tugevale põhjale ka varguskindel.

TAGASTUSKLEEPSUD. Üks lihtne nipp, mis teeb tagastamise lihtsaks, on lisada pakendisse tagastuskleepsud, tagastusümbrikud või kotid (koos tagastuskleepsudega).

Lihtne ja mugav tagastamine mõjutab oluliselt klientide hinnangut sinu e-poele. Kuid see ei ole ainuke eelis. Peale kliendielamuse optimeerimise suureneb ka tõenäosus, et tooted jõuavad tagasi sama heas seisukorras, milles nad välja saates olid.


6. Eristu omanäolise pakendiga

Üllata kliente teistsuguse ja nutika pakendilahendusega, mis erineb konkurentide omast nii vormilt, funktsioonilt kui ka välimuselt. Erikujundusega pakendi puhul ei  ole tulemuseks mitte ainult ainulaane ja isiklik pakend, mis püüab pilku ja jätab klientidele kauakestva mulje, vaid ka pakend, mis on loodud täpselt sinu firma toodete ja vajaduste järgi. Nii saad tootele parima kaitse ja pakendi, mis ei raiska ruumi. Ent kas pakendi erilahenduse tellimine ikka tõepoolest tasub ära? Jah, kindlasti. Isegi väike kokkuhoid annab suure tulu, kui müüa sadu ja tuhandeid ühikuid.

 

special emballage


7. Vähenda ökoloogilist jalajälge

2022. aastal on e-kaubanduses üks suurimaid trende keskkonna eest hoolitsemine. Kas soovid muuta oma ettevõtet keskkonnasäästlikumaks? Siis on pakend hea koht, kust alustada.

 

64%

soovib, et pakendit saaks ringlusse võtta

53%

soovib, et pakendit saaks korduvkasutada

46%

soovib, et pakend ei oleks palju suurem kui toode ise

39%

soovib, et pakend oleks biolagunev

 

Kas soovid vähendada oma ökoloogilist jalajälge, tegemata järeleandmisi kvaliteedis ja teeninduses?
See ei pea olema keeruline. Siin on kuus nõuannet keskkonnasäästlikumaks pakendamiseks. 

  1. Väldi ülepakendamist
  2. Kasuta pappkarpe, mis sobivad toote suurusega
  3. Vali taaskasutatud materjalist toodetud pakend
  4. Kasuta korduskasutatavaid pakendeid
  5. Vali kvaliteetsed materjalid, et ei peaks kasutama lisapakendeid
  6. Täida karbid keskkonnasäästliku täitematerjaliga

 

meeldejääv lahtipakkimiskogemus


Juhend: Kuidas luua
avamiskogemust?
Lae alla