Minu kirg paberite ja ilusate trükiprojektide vastu sai alguse 14 aastat tagasi, kui töötasin koos Antalise paberkonsultantidega ja seejärel disainpaberite tootjatega. Paljud võimalused, millega olen pidanud silmitsi seisma trüki- ja pakendiprojektides koos tunnustatud disainerite, disainistuudiote ja trükikodadega üle maailma, on inspireerinud mind looma Antalise Creative Power blogi.
See on suurepärane koht, kus jagada loovust, oskusi, teadmisi ja kogemusi. Blogist leiad nii kohalikke kui ka ülemaailmseid kasutusnäiteid ja teostusi, näpunäiteid ning teavet meie toodete ja ürituste kohta.
Meie blogi on loodud teie jaoks, seega palun jagage oma projekte ja ideid!
Koostöös The Brand Identity'ga kuulutab Antalis välja trükiste disainikonkursi Antalis Creative Power Awards! Rahvusvaheline konkurss tõstab esile trükimeedia parimad lahendused üle maailma. Esita oma trükis hiljemalt 31. maiks 2022 Antalis Creative Power Awards konkursile ning võida auhindu! Konkursile saab esitada töid, mis on valminud ajavahemikus 1.01.2021-31.05.2022.
1926. aastal sai psühholoog Graham Wallace kuulsaks sellega, et ta jagas loomeprotsessi neljaks põhietapiks: ettevalmistus, ummikseis, valgustatus ja kontroll.
Need etapid vastavad sellele, mida iga disainitudeng õpib ülikoolis ja mida enamik disainereid ja reklaamiagentuure uue väljakutsega kokku puutudes läbivad. Aga kuidas nad täpselt töötavad?
Kas teadsid, et kõik, mida oled oma elu jooksul katsunud, on su aju poolt katalogiseeritud - see, kuidas sa tunnetad objekte või näiteks tajud selle raskust ja kuju. Seda kutsutakse haptiliseks mäluks ja seetõttu teavad sinu lihased täpselt, millist jõudu rakendada, kui tahad veepudeli haarata.
Tähtsate hetkede juurde kuuluvad õnnitluskaardid ja kutsed. Antalise inspireerivast disainpaberite valikust leiad ulatusliku valiku värve, pinnatekstuure ja efekte oma ideede jaoks.
Kui oled valmistamas pakendeid tarbekaupadele, reklaame kauplustesse, raamatukaasi või postkaarte - Antalise valikust leiad meie spetsialistide abiga sobiva kartongi.
Digiajastul on trükimeedia mõju tugevam kui kunagi varem. Olenemata, kas saadad klientidele kutset, ettevõtte aastaaruannet või jagad poes katalooge, räägib trükimeedia palju sinu suhetest klientidega. Samal ajal kujundad ka oma kaubamärgi mainet - valitud paberitüüp ütleb sinu kohta palju.