Uudised ja sündmused, Blogid, Uudised

Antalis Creative Power Awards trükiste disainikonkurss

15 märts 2022 —
Trüki
News-banner-ACPA.jpg

Esita oma trükis hiljemalt 31. maiks 2022 Antalis Creative Power Awards konkursile ning võida auhindu! Konkursile saab esitada töid, mis on valminud ajavahemikus 1.01.2021-31.05.2022.

Esita oma trükis hiljemalt 31. maiks 2022 Antalis Creative Power Awards konkursile ning võida auhindu! Konkursile saab esitada töid, mis on valminud ajavahemikus 1.01.2021-31.05.2022.

Paberi valimine on loominguline protsess!

Paberi õnnestunud valik on osa pilkupüüdva trükise disainist. Rahvusvaheline konkurss Antalis Creative Power Awards tõstab esile trükimeedia parimad lahendused üle maailma.

 

Konkursi tingimused ja reeglid

Antalis Creative Power Awards konkursil on 4 kategooriat disaini, paberivaliku ja teostuse hindamiseks. Lisaks antakse välja 4 eriauhinda, mille eesmärk on tõsta esile disainerite loovus ja pühendumus ning trükikodade professionaalsus.  
Loodame inspireerida maailma rohkem kui 35 riigis ja 3 kontinendil. Soovime, et avastaksite erinevaid trükitehnoloogiaid ja –efekte ning paberite kasutusviise.

Konkursile saab esitada töid, mis on tehtud järgmistele Antalisest ostetud paberitele:

  • Paberid: Olin, Munken, Cocoon, Nautilus, Conqueror, Keaykolour, Curious, Pop'Set, Rives
  • Kartongid: Invercote, Incada, MetsaBoard, Serimatt
  • Kaanekattematerjalid: Geltex, Winter

    NB! KOOSKÕLASTA KINDLASTI TÖÖ ESITAMINE TRÜKISE TELLIJAGA.

 

Kui jääd hätta töö esitamisega konkursi kodulehel, võta ühendust oma kliendihalduri või Kersti Süllaga. Aitame Sind hea meelega!

 

Konkursi kategooriad

ACPA-category-R&P.jpg

ACPA-category-M&I.jpg

ACPA-category-P&P.jpg

ACPA-category-BI&S.jpg

Esitades oma töö saad kandideerida veel kolmele eriauhinnale.

ACPA-Eco-conception.jpg

Eco Conception

Soovime esile tõsta trükiseid, kus on vähendatud keskkonnajalajälge alates disainist kuni trükini.

 

ACPA-Paper-Stories.jpg

Paper Stories

Millist kasu toob paber turunduskampaaniale? Kuidas toetab paberi valik kaubamärgi viimist uuele tasandile? Milline oli trükise roll turunduskampaania õnnestumisel? Räägi meile, kuidas on Antalis aidanud sul valida õiget paberit.

ACPA-design-for-Good.jpg

Design for Good

Antud kategooria alla saab esitada töid, mille puhul on rõhku pandud keskkonna ja ühiskondlike probleemide toetamisele.

ACPA-Print-ecxellence.jpg


Print Excellence

Print Excellence eriauhinna võib saada ükskõik milline konkursile esitatud töö. Kõiki töid hinnatakse erinevate kriteeriumide alusel, sealhulgas trükitöö teostamise taseme järgi. Trükiekspertidest žürii hindab parimaid väljavalitud töid teist korda, et valida välja kõige keerulisemad projektid, mis sisaldavad erinevaid trükimeetodeid ja täislikku teostust.

Esita oma töö siin

Žürii

Žürii koosneb valdkonna ekspertidest, kes töötavad disaini, kommunikatsiooni ja tootmise vallas. Žürii koguneb juuni keskel Pariisi, et valida välja parimad tööd. 

 

MOSAIQUE_JURY_SITE_4x4-min.png

 

Auhinnad finalistidele

Finaali valitakse igast konkursi kategooriast (Reports & Publishing, Mailers & Invitations. Packaging & Promotionals, Brand Identity & Stationery) 6 projekti. Finaali pääsenud projekti teostanud trükikoda saab auhinnaks vautšeri Hinderer + Mühlich stantsi tellimiseks 400€ väärtuses ning disainer saab auhinnaks Monotypefont.com aastase tellimuse väärtuses 500€/kuus.


Finalistid avalikustatakse Antalise sotsiaalmeedias suve jooksul ning kõik avaldatakse trükitud ajakirjas. Lisaks valib The Brand Identity välja oma lemmiku, kellega tehakse intervjuu ning kelle töid jagatakse ka nende kanaliteks.

 

Auhinnad võitjatele

Võitjad saavad eritellimusel valminud auhinna, mille on valmistanud paberikunstnik Maud Vantour. Lisaks intervjueerib võitjaid The Brand Identity ning nende projekti tutvustatakse kõikide The Brand Identity ja Antalise kanalites.

Kategooriaauhindade võitjad saavad nautida Antalise poolt korraldatud luksuslikku õhtusööki 1500€ väärtuses, millest saavad osa projekti kõik osapooled.

Eriauhinna võitjatele on auhinnaks 2-päevane Arjowigginsi tehase külastus Šotimaal.

 

Antalis Eesti auhinnad

  • Parim Eesti trükis
    Antalis Eesti valib Eesti tööde hulgast välja oma lemmiku. Võidutöö esitaja auhinnaks
    on õhtusöök 300€ väärtuses.

     
  • Parim töö paberil OLIN Design Regular Nordic White
    Võidutöö esitaja auhinnaks on 200€ Partner kinkekaart. 
     

 

 

1_rewards.jpg

2_Scotland.jpg

3_diner.jpg

4_partner.jpg

5_SM.jpg

6_TBI.jpg

7_mag.jpg

8_webinars.jpg

Koostööpartnerid & veebiseminarid

Teeme koostööd valdkonna juhtivate partneritega, kellega koostöös toimuvad konkursi raames põnevad veebiseminarid. Seminaride teemadeks on loodussõbralik disain ja trükk ning uuenduslikud suru- ja fooliumtrükilahendused.
 

Korraldame konkursi käigus järgmisi veebiseminare:

  • ECO-DESIGN TIPS FROM EXPERTS (Monotype, H+M, KURZ)
  • HOW TO SET-UP AN EMBOSSING PROJECT (H+M ja trükkal)
  • HOW TO BECOME A MORE SUSTAINABLE BRAND (Positive Luxury)
     
ACPA-HM.jpg

Hinderer + Mühlich on ülemaailmne juhtiv trükistantside tootja (kuumfooliotrükk, eeltrükk, mikrotrükk jne). 

Nende valmistatud stantsid võimaldavad suruda paberile ka kõige keerukamaid disaine ja vorme.

ACPA-monotype.jpg

Monotype Fonts pakub kõige laiemat auhinnatud fontide kollektsiooni.

ACPA-Positive-Luxury.jpg

Positive Luxury kiirendab luksustoodete tööstuse püüdlusi saavutada jätkusuutlikum areng ning hoiab oma kliente kursis kultuuriliste ja majanduslike muutustega. Nad annavad nõu kuidas mõõta ja hallata oma ettevõtte jätkusuutlikkust ehk vastavust ESG kriteeriumitele.

Jälgi meid Facebookis, kus jagame infot tulevaste veebiseminaride kohta! 

Esita töö veebilehel www.antaliscreativepowerawards.com

Esita oma töö hiljemalt 31. maiks 2022!