Pakendamine on alati olnud optimeerimisele keskendunud valdkond, kuid lean-juhtimise metoodika rakendamine viib selle järgmisele tasemele.
Pakendamine on alati olnud optimeerimisele keskendunud valdkond, kuid lean-juhtimise metoodika rakendamine viib selle järgmisele tasemele.
1940ndatel Toyotas loodud lean-tootmine toob välja ja kõrvaldab need protsessid, mis ei lisa väärtust. See on parim tava, mille eesmärk on jäätmete kõrvaldamine, kvaliteedi pakkumine ja pidev protsesside parendamine. Pakendamise seisukohalt soodustavad need põhimõtted edukat tootmist ja toetavad jätkusuutlikkust, mis võib anda olulise konkurentsieelise.
Lean-põhimõtteid järgival pakendamisel on väärtuse optimeerimisel strateegiline roll. See integreerib tegevused terviklike ja efektiivsete toimingute loomiseks, mis likvideerivad järgmiste faktoritega seotud kõrvalekalded:
Lean-mõtteviisi rakendades eemaldatakse raiskamist põhjustavad kõrvalekalded protsessi algusest kuni lõpuni, alates tarnete hankimisest kuni tootmise ja kliendile tarnimiseni. See loob tee paremate ja uuenduslike pakendite jaoks, pakkudes samal ajal ettevõtetele tõelist kasu.
Nüüd on aeg küsida: kui "lean" on sinu ettevõtte pakendamisliin?