E-R 8.30-16.30
KONTAKT
Edulood, Edulood pakendamine, Inspiratsioon, Uudised ja sündmused, Kasutusnäited, Consumer experience, Uudised

Kuidas optimeerida korraga brändikogemust ja logistikat?

01 nov 2022 — kliendilood; kasutajakogemus; bränditud pakend; kulutõhus pakendamine
Trüki
penstore.jpg

Antalise klient Pen Store on kunstitarvete veebipood. Neil oli vaja uut pakendit kaupade saatmiseks, mida oleks lihtsam kasutada ning mis oleks ühtlasi vastavuses ettevõtte uuenenud kuvandiga. Meie võtsime väljakutse vastu.

Antalise klient Pen Store on kunstitarvete veebipood. Neil oli vaja uut pakendit kaupade saatmiseks, mida oleks lihtsam kasutada ning mis oleks ühtlasi vastavuses ettevõtte uuenenud kuvandiga. Meie võtsime väljakutse vastu.

Kliendi väljakutse

Pen Store’i varasem pakendamisprotsess oli väga aeganõudev. Töötajad pidid kaste teibiga sulgema - selline käsitöö võttis palju aega ja ei olnud ka ergonoomiliselt kõige optimaalsem tegevus. Seetõttu vajasid nad uut pakendamislahendust, mis oleks lihtsam, kiirem ja töötajasõbralikum ning sobiks ka ettevõtte uue kuvandiga. 

 

stack of branded packaging designed in a corrugated cardboard

Antalise lahendus

Pen Store'i pakendamisprotsessi sujuvamaks muutmiseks valiti eelliimitud lainepappkast, mis välistas teibi kasutamise. Uued kastid olid varustatud ka Peel & Seal lahendusega (avamis- ja sulgemisriba), mis muutis kasti avamise ja sulgemise oluliselt lihtsamaks. Uue lahenduse eeliseks oli ajamahuka teibiga kinnitamise etapi kaotamine, mis ühtlasi parandas ka kliendikogemust. Lisaks olid pealetrükiga karbid viimistletud lakiga, et tagada parim trükikvaliteet ja kaitsta karbi pinda võimalike hõõrdekahjustuste eest.

photo of Jacob Bergström Fonder and CEO of Pen Store

 

"Meie uus pakend aitab kaasa positiivse kliendikogemuse loomisele ja tugevdab meie kaubamärgi positsiooni turul. Tänu nutikale pakendile on pakendamisprotsess lühenenud ja kuluefektiivus paranenud."


Jacob Bergström
Pen Store asutaja ja tegevjuht

Uus pakend on kuluefektiivne ja loob senisest parema kliendikogemuse:

  • Pakend vastab PostNord “Varubrev” ja “MyPack” teenuste standarditele. See tähendab, et saadetisega seotud kulud on optimeeritud, kuna makstakse täpselt saadetava pakendi suuruse eest. 
     
  • Sobitumaks ettevõtte graafilise disainiga, on must logo kollasel taustal nähtav kasti igast küljest.  See toetab kaubamärgi kinnistumist ja meeldiva kliendikogemuse loomist - Pen Store pakend paistab hästi silma, kui kliendid sotsiaalmeedias oma lahtipakkimiskogemusi jagavad. 

penstore-some.jpg

 

  • Et protsessi veelgi enam optimeerida, ladustab Antalis Pen Store’i kaste ja karpe ning hoolitseb ka kliendi teiste toodete laoseisu olemasolu eest. Enne seda pidi Pen Store suhtlema mitmete erinevate tarnijatega ning ostutellimusi ise planeerima. Ka oli neil seetõttu liialt suur kapital ebavajalike laokulude all kinni.
view of pen store packagings in a warehouse
zoom on packagings

"Pen Store’i ladu on meie Jordbro laos, mis kliendi jaoks hoiab ära tarnete planeerimisega mässamise. Nüüd on neil üks tarnija ja üks tarne!"

Magnus Ågren
Antalise pakendiekspert
 

Protsess

Antalis pakenditiim asus tööle lahenduse leidmiseks ja läbis järgmised etapid: 

  • Kohtumine kliendiga, et mõista kliendi vajadusi, nõudeid tarnijale jm tootega seotud olulist infot 
  • Arutelud pakendi konstruktsioon ja disaini üle 
  • Prototüüpide tootmine ja lahenduse kinnitamine kliendi poolt
     

Eelised

brand recognition pictogram

Kaubamärgi nähtavus

Pakend on kaugelt nähtav peegeldades uut graafilist disaini ja tugevdades kliendikogemust.

time saving pictogram

Ajasääst

Uue pakendi põhi ja sulgemis- konstruktsioon võimaldavad kiiremat pakkeprotsessi.

cost effective pictogram

Kuluefektiivne

Pen Store hoiab uute pakenditega kokku laoruumi ja on optimeerinud ka transpordikulud. 

Milliseid teenuseid kasutati

Antalis Packaging Smart Consult logo

Pakkimisprotsessi optimeeriti õigete nõuannete ja juhistega täpselt kliendi vajadustest lähtudes. 

Antalis Packaging Smart Design logo

Transpordipakendit värskendati ja uuendati atraktiivse pealetrükiga, mis parandas kliendikogemust.