Inspiratsioon, Uudised, Edulood, Pakendamisnõuanded

tershine - lahtipakkimiskogemus, mis paistab silma

12 sept 2022 —
Trüki
tershine-top-banner-1096x519.jpg (tershine-top-banner-1096x519)

tershine soovis klientidele luua meeldejääva ja täielikult eristuva lahtipakkimiskogemuse, kus toode säraks. Pakend levis kiiresti sotsiaalmeedias ja kommentaare tuli kui küllusesarvest.

tershine soovis klientidele luua meeldejääva ja täielikult eristuva lahtipakkimiskogemuse, kus toode säraks. Pakend levis kiiresti sotsiaalmeedias ja kommentaare tuli kui küllusesarvest.

Vau-efektiga pakend

tershine'i keraamiline värvikaitse "Magnify" muudab sõiduki tõeliselt silmapaistvaks ja "tõstab järgmisele tasemele". Seetõttu vajas ettevõte pakendit, mis teeks sedasama nende tootega - mis paneks Magnify enda särama sama kaunilt, nagu säravad autod pärast Magnify värvikaitsega töötlemist.

Juht ja asutaja Tobias Ericson lõi ettevõtte oma isa garaažis. Omades autokeemia valdkonnas pikaajalist kogemust, oli ta turul olevate sarnaste toodetega hästi kursis. Seetõttu oli ülioluline, et pakend paistaks silma ja mõjuks – oli  vaja pakendit, mis annaks selge sõnumi ka toote kvaliteedist.

 

bar-pink.png

 

"Tahtsin pakendiga teistest erineda – eelistatavalt veel sellise funktsiooniga, mis jätab mulje. Antalis oli üliprofessionaalne kogu protsessi vältel ideest valmistooteni."

 

Tobias Ericson, tershine asutaja ja tegevjuht

Tobias Ericson, VD tershine

Unikaalne kliendikogemus

Meeldejääva ostukogemuse saavutamiseks anti pakendile sensatsiooniline funktsioon, kus ülaosa libiseb üles ja toode tuleb nöörist tõmmates nähtavale. Kuid sellest ei piisanud, tershine soovis toodt silmapaistvalt eksponeerida. Seetõttu lisati karpi toote suurusele kohandatud vahtplastist vahetükk.


Karbi esiküljele tehti kaunis pealetrükk sõnumiga "Pull for maximum gloss", mis põhines toote funktsioonil ja rõhutas seda veelkord. Trükitud sõnum ei andnud pakendile mitte ainult eksklusiivset välimust, vaid pani inimesi ka "päästikule vajutama" ehk lõppklient oli pakendi avamisse igati kaasatud.

 

Kommentaaride laviin

Pakend levis kiiresti sotsiaalmeedias ja kommentaare tuli laviinina. Inimestele meeldis pakend ja kommentaaride osa oli täis pöidlaid ja positiivset tagasisidet. tershine sai soovitud "sära" ja paljudel tekkis kiusatus osta eksklusiivses pakendis toodet.

 

 

tershine-social-media (295 × 500 px).jpg (tershine-social-media (295 × 500 px))

"tõeliselt Awesome pakend!😍😍"

"Tahan seda pakki nii kuradima kõvasti!!😍🔥 Kas paki saab piiratud arv inimesi?🔥"

"Mis nõiakunst see veel on🤯"

"Enam paremaks minna ei saa. Toode ja pakend, mis toimivad täiesti uuel tasemel🔥😍"

"Nii lahe pakend!!!! 😎❤️"

"Pagana lahe karp😍🤤"

"Hullupööra äge pakend🌟👌👌💯 See lausa karjub TAHAN 👏👏😄👍👍"

"Võin ilmselt öelda, et see oli kõige kenam pakend, mida ma kunagi näinud olen 🤘😳😅"

"Love the BoX and I think I will love the coating as well if I get one...."

"Pagan, kui lahe karp😍😅😂😎👍"

"Võib-olla kõige haigem pakend, mida ma kunagi näinud olen. Tore!😄"

Duo, mis domineerib 

Pakend ja tershine said maksimaalse nähtavuse ning paljudel tekkis kiusatus osta eksklusiivses pakendis toodet. Toode ja pakend säravad nüüd koos ja loovad lõppkliendile täiusliku lahtipakkimiselamuse.

Suur tänu tershine'ile lõbusa ja põneva väljakutse eest.

 

 

 

+ Eelised

 

kundupplevelse - låda med plus som flyger ur.png

Unikaalne lahtipakkimiskogemus

Nutikas funktsioon ja eksklusiivne disain tagasid meeldejääva kogemuse
megafon som låter högt.png

Bränding

Pakend tekitas nii toote ja ettevõtte ümber palju kõmu ja tõstis kaubamärgi tuntust
symbol för en bättre kundupplevelse

Optimaalne tooteesitlus

Nutikas pakend ja stiilne pealetrükk esitlesid toodet parimal viisil