Antalise eesmärk on aidata sul teha teadlikke valikuid. Järgnevast artiklist leiad näiteid, kuidas muuta oma ettevõte samm-sammult jätkusuutlikumaks.
Antalise eesmärk on aidata sul teha teadlikke valikuid. Järgnevast artiklist leiad näiteid, kuidas muuta oma ettevõte samm-sammult jätkusuutlikumaks.
Tugevda oma kaubamärki jätkusuutlikkuse seisukohast
Kui sinu ettevõte toodab plakateid või silte siseruumides kasutamiseks, proovi erinevaid materjale. Näiteks kaupluste kampaaniate puhul kasutatakse plakatit enamasti lühikest aega ning visatakse ta seejärel ära. Antud juhul ei ole mõistlik kasutada PVC koostisega materjali, vaid hoopis jätkusuutlikumat paberit. Paber võib küll paari nädala pärast olla veidi kumer, kuid ta täidab lühiajaliselt oma ülesande hästi. Räägi oma klientidega kui palju plasti sa säästaksid, kui kasutaksid alternatiivset materjali. Sellega aitad tugevdada oma kaubamärki ning luua klientidele väärtust.
Soovita kliendile õhemat materjali
Kui otsustad koos kliendiga PVC kasuks, on näiteks siltide või märkide puhul lihtne viis plastikukulu oluliseks vähendamiseks õhema plasti kasutamine. Kui tavaliselt on sildi paksus 10 mm, siis tasub kaaluda 5 mm paksuse materjali kasutamist.
Palu kliendil koondada mitu tellimust ühte tarnesse
Julgusta oma kliente koondama tellimusi ühte tarnesse. Sellega säästad transpordikulusid ja vähendad tellimuste pakkimisel tekkivaid jäätmeid.
Tööta välja plaan
Ringlussevõtu parandamiseks peame meie kui tööstus muutuma paremaks. Hakka juba praegu mõtlema, kuidas sinu ettevõte saaks tooteid taaskasutada, et parandada nende ringlust.