PVC-põhiste materjalide kasutamine võib olla endiselt põhjendatud valik, kuid on oluline kontrollida, kas eesolevas projektis saaks kasutada mõnda PVC-vaba materjali.
PVC-põhiste materjalide kasutamine võib olla endiselt põhjendatud valik, kuid on oluline kontrollida, kas eesolevas projektis saaks kasutada mõnda PVC-vaba materjali.
PVC kuulub paljude iga päev kasutatavate esemete koostisesse. Näiteks leidub PVC-d aknaraamides, põrandakatetes, mänguasjades, vihmamantlites, autode armatuurlaudades ja ka krediitkaartides. Lühend PVC tähistab polüvinüülkloriidi ja see on üks esimesi avastatud plastikuid. Materjali kasutatakse alates 1930ndadest ja tänapäeval on see üks kolmest kõige enam kasutatavast plastikust maailmas.
Paljud tööstusharud, sealhulgas reklaammaterjalide tööstus, hindavad PVC kasutamist kõrgelt selle omaduste tõttu. Nagu enamik plastikuid, toodetakse PVC-d suurtes tehastes, et hoida tootmiskulud madalad ja keskkonnamõju minimaalsena. kuid paraku kaasnevad selle materjaliga mõned kõrvalmõjud, millega tuleb arvestada.
Vastupidavuse ja keskkonnamõju vahelise dünaamika leidmine on trükikoja seisukohast keeruline. Järgi neid samme, et veenduda, kas teed parima otsuse:
Õigete materjalidega seotud otsuste tegemisel on esmatähtsad teadmised. Seepärast oleme koondanud kõik, mida peab teadma PVC ja jätkusuutlikumate valikute kohta reklaammaterjalide tööstuses, meie juhendisse.