Reklaammaterjalide kasutusvõimalused

valguskast_259x194.jpg

Valguskastide  materjalid

Tagantvalgustatavaid reklaame võib leida igalt poolt - kaupluste kassadest, hotellidest, messidelt, linnapildis, lennujaamade terminalidest jne. Tagantvalgustatud reklaam näeb välja alati ühesugune, hoolimata ruumi või ümbruse enda valgustatusest. Lisaks muudab tagantvalgus reklaami veetlevamaks - värvid jäävad märksa teravamad ja kirkamad, mis omakorda tõmbab rohkem klientide tähelepanu ja muudab toote ihaldusväärsemaks.
 

Hea teada

  •  Valides sobivaimat viisi, kuidas toota tagantvalgustatavat reklaami, pead valikul silmas pidama nelja aspekti: graafika suurus (erinevate materjalide laiused on erinevad), asukoht (sise- või välistingimused), vaatamiskaugus (lähedalt või kaugelt) ja kestvus. Nende põhjal saab valida sobiva prindi- ja materjalitüübi.
  •  Valguskastides on soovitatav kasutada mati või pool-mati pinnaga materjale.
  •  Valguse hajumine on oluline parameeter, eriti uute LED valguskastide puhul.
  •  Pildi kvaliteet on tähtis, sest backlit'i puhul on värvid väga kirkad, kuid ka materjali või pildi defektid on nähtavad.
  •  Erinevad tooted sobivad erinevate tööde jaoks: PET sobib väikeste valguskastide jaoks, tekstiil suurte valguskastide jaoks lennujaamades jne.

Coala Backlit S

Mõeldud kasutamiseks valguskastides sisetingimustes.

Vaata tooteid...

Coala Backlit Textile

Polüestertekstiil tagantvalgustatavate reklaamide valmistamiseks sisetingimustesse.

Vaata tooteid...