Reklaammaterjalide kasutusvõimalused

POS-and-POP-Materials_ContentPage_259x194.jpg

POS  ja POP reklaamid

POS (point-of-sale) ja POP (point-of-purchase) stendid on reklaamivahendid, mida võib kõige sagedamini näha poodides. Nende eesmärk on tõmmata klientide tähelepanu näiteks uutele või soodushinnaga toodetele. Lisaks kasutatakse neid erinevate tähtpäevade ja sündmuste ajal, näiteks hooajalised või pühadeaegsed allahindlused.

Hea teada

  •  Sildid kauplustes ja POS/POP stendid on efektiivne viis reklaamida kindlat kaubamärki või toodet, mistõttu on õige materjali leidmine väga oluline. Valitud reklaamialus võib mõjutada kampaania edukust.
  •  Plastist stendid on vastupidavamad ja neid tuleks kasutada pikaajaliste reklaamide ehitamiseks. Kartongist või lainepapist stendid on odavamad ja sobivad ideaalselt ühekordseteks kampaaniateks. Nende eluea pikendamiseks võib neid siiski peale printimist lamineerida.
  •  Materjali valides peab arvestama reklaamstendi kasutusviisiga. Püsti seisvad stendid peavad olema vastupidavad ja jäigad ning piisavalt tugevad, et kanda neile pandud raskust.
  •  Stendi asukoha ja paigutusega tuleb arvestada juba projekteerimise ajal, sest see võib mõjutada stendi disaini. Samuti tuleb arvesse võtta ka valitud materjali kaalu.
  •  Põrandagraafika valimisel tuleb silmas pidada paigaldamise ja kasutuskoha tingimusi. On oluline, et valitud materjal oleks vastavuses paigalduskoha käidavuse ja reklaami nõutud elueaga. Tuleb arvestada sellega, et peale kleebise eemaldamist, ei jääks pinnale liimijälgi.
  •  Riiuli servaliistud ja -teibid peavad olema hoolikalt valitud. Nad peavad olema tugevad, kuid samas ka painduvad.
  •  Tuleb arvesse võtta ka printimise tüüpi, sest erinevatele materjalidele saab printida erineva tehnoloogiaga: UV-print, siiditrükk, digitrükk jne.

Lightboard Eco

Mesilaskärje struktuuriga paberibaasiline plaatmaterjal, mis sobib ka mööbli ja POS/POP reklaami tootmiseks.

Vaata tooteid...