Austatud koostööpartner! Neljapäeval, 18. aprillil, on Antalises lühendatud tööpäev. Tellimuste vastuvõtt ja vormistamine toimub e-kirja ja telefoni teel ning e-poes kuni 16.00. Suurel reedel (19. aprillil) on Antalise kontor ja ladu suletud. Palume muudatusega arvestada kaupade tellimisel! Täname mõistva suhtumise eest!

About Us

Sales_AC_259x194.jpg

Antalise müügiakadeemia

Parima klienditeenindustaseme saavutamiseks investeerime oma töötajatesse

Antalises usutakse, et lisandväärtusteenused on klienditeeninduse kvaliteedi oluline osa. Seetõttu tehakse ka märkimisväärseid investeeringuid nii juhtide kui müügimeeskonna oskuste täiustamiseks.

Mõistes üksikasjalikult kliendi vajadusi, saavad müügimeeskonnad pakkuda ka kliendile parimaid lahendusi. Selle eesmärgi täitmiseks loodi aastal 2010 Antalise müügiakadeemia.

Alates 2010. aastast on müügiesindajate ja juhtide koolitused toimunud 24 riigis 17 keeles.  Koolituste eesmärk on anda täielik ülevaade ja mõistmine müügiprotsessist ja sellest, kuidas kindlustada kliendile parim teeninduskogemus.

Iga kursuse käigus omandab müügiinimene lihtsad ja toimivad teadmised, mida oma töös rakendada ja arengut mõõdetakse oskuste ja võimete edenemise ning nende tööprotsessis rakendamise kaudu. Ka otseses juhid jälgivad ning juhendavad regulaarselt oma tiime.

Tänasel päeval on Antalise müügiakadeemia oluline strateegiline argument. Tulevikus on Antalise töötajate täiendõppevõimalused veelgi laiahaardelisemad ja seda toetab ambitsioonikas e-õppe strateegia.